Kim jest copywriter? W obecnych czasach chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć definicji tego zawodu. Kim jest copywriter ślubny? Tutaj mam swoją własną definicję! To przede wszystkim pasjonat ślubów w postaci wszelakiej, specjalista tej branży w jakiejś dziedzinie. Każdy może być dobry we wszystkim, najlepszym można być w swojej niszy, nie uważasz? I taki specjalista od ślubów – dodatkowo pisze. Ale nie do szuflady, absolutnie! Copywriter ślubny opisuje to, czego inne marki ślubne w odpowiednie słowa ubrać zwyczajnie nie potrafią. Bo – przypomnę tylko – nie trzeba być świetnym we wszystkim.
Ktoś te śluby pięknymi tworzy, ktoś inny je z wdziękiem opisuje.
Ja robię jedno i drugie.
Cześć! Jestem Ania. Wedding planner, blogerka ślubna i… copywriter ślubny. Ubieram w niepowtarzalne historie ślubne biznesy, przelewam na klawiaturę pasje i wizje ludzi tworzących piękno ślubnych uroczystości. Niezależnie od tego, czy mowa o florystach z artystyczną duszą, magikach obiektywu czy niebanalnych salach weselnych. Niezależnie od tego, jaki masz staż na rynku, jak obszerne portfolio – oprawię Twoją markę w ramy profesjonalizmu otulonego emocjami.
Emocje w branży ślubnej są ważne.
Relacje w branży ślubnej są ważne.
Pracując w branży ślubnej – doskonale to rozumiem. Pomagam ubrać w słowa to, co trudno wypowiedzieć na głos, jeszcze trudniej wystukać na klawiaturze. Najpierw się poznamy, wspólnie ustalimy co dla Ciebie ważne. Później sfinalizujemy oczekiwania – w treściach skrojonych na miarę Twojej marki i Ciebie.
Copywriter ślubny | oferta
- Kompleksowe przygotowanie treści na stronę www,
- kompleksowe przygotowanie treści do portfolio,
- opisy produktów,
- opisy reportaży ślubnych,
- artykuły blogowe,
- prowadzenie bloga firmowego
- oraz wszystko to, co przyjdzie nam wspólnie do głowy!
Jaki jest plan działania?
Zgłaszasz się (redakcja@powaszemu.pl) i rozmawiamy. O tym, co dla Ciebie ważne, jakie treści chcesz przekazać i na czym Ci najbardziej zależy. Proponuję Ci konkretny plan (przedstawiam konspekt treści) a po akceptacji – ustalamy termin, gdy otrzymasz gotowy materiał. Wszystko zależy od ilości klientów w danej chwili, doskonale jednak znam dynamikę pracy w tej branży i rozumiem, że możesz potrzebować coś na wczoraj. Zdradzę w tajemnicy: pracować na wczoraj też umiem. I lubię nawet! Wycena i termin są więc mocno elastyczne. Mówiąc już w skrócie absolutnym? Na pewno się porozumiemy!